Extra bevétel árösszehasonlító oldalak használatával

Az online marketing világában az árösszahsonlító oldalak nagy konverziós aránnyal rendelkező csatornák közé tartoznak, amennyiben a vásárlók számára kedvező áron értékesíted a termékeid.

Ha olyan termékeket forgalmazol, amiket a vásárlók jellemzően a vásárlás előtt más oldalakon is megnéznek a legjobb árat, garanciát és szállítási időt keresve, az árösszehasonlító oldalak valószínűleg nagyon jól fognak működni a vállalkozásodban, mivel ezeket az oldalakat böngésző felhasználók jellemzően a vásárlási szándékuk miatt használják.

Akkor is érdemes regisztrálnod ezekre a portálokra, ha nem ilyen termékeket árulsz, hiszen nem a szokványos PPC elven működnek (tehát nem a kattintásokért fizetsz), hanem a sikeres eladások után jutalék alapú díjazást használnak.

Az alábbi anyagban átnézzük az Árukereső, Árgép és az Emag regisztrációját és használatát, valamint az ezekre vonatkozó optimalizálási lehetőségeket.

Árösszehasonlító oldalak áttekintése

Árösszehasonlító oldalak áttekintése bevezető

Szövegtörzs

Alcím

Extra magyarázat képekhez / videókhoz

Árukereső

Az Árukereső Magyarország legnépszerűbb árösszehasonlító portálja. Az analitikusan gondolkozó vásárlók jellemzően használják ezt az oldalt egy elektronikai, háztartási cikk vagy ha egyéb termék megvásárlásán gondolkoznak.

Egyes cikkek szerint a magyarországi online vásárlók 70%-a már használta életében az Árukeresőt. 

Előnye, hogy nem csak ár, de a termék paraméterei szerint is össze tudja hasonlítani a vásárolni kívánt termékeket a felhasználó valamint lehetősége van árdiagrammok megtekintésére is.

Hasznos funkciója még a kérdezz-felelek és a vásárlói értékelések szekciója is, melyeket jellemzően böngésznek vásárlás előtt a felhasználók.

Elérhető náluk egy “Megbízható bolt” nevű program, mely egy kiváló social proof lehet a weboldalakon. Ennek részleteit lentebb bemutatjuk.

Regisztráció az Árukereső rendszerébe

Az árukereső regisztrációjának első lépéseként látogass el az alábbi oldalra.

Az oldalon kattints a “Regisztráljon” gombra és ezzel kezdetét is veszi a regisztráció menete.

Ha rákattintottál a gombra, add meg az e-mail címed, a webshopod linkjét és egy jelszót, valamint fogadd el az Árukereső használati feltételeit és kattints a “Regisztráció” gombra.

Ha ezzel megvagy, egy regisztráció megerősítő e-mailt fogsz kapni az imént megadott e-mail címre. 

Kattints az ebben található linkre, és máris az Árukereső regisztrációs adatbekérő űrlapján találod magad, ezt az űrlapot értelemszerűen töltsd ki, majd kattints a lap alján található “Változtatások mentése” gombra.

Ha megadtad ezeket az alapvető adatokat, megnyílik az Árukereső összes többi menüpontja is, viszont még egy űrlapot ki kell tölteni a terméklista feltöltése és az értékesítés megkezdése előtt.

A kitöltése ennek is értelemszerű, ha végeztél vele kattints a lap alján található “Változtatások mentése” gombra.

………….

Árgép

Az Árgép az Árukeresőhöz hasonló ár-összehasonlító oldal, melynek havi látogatottsága kb. 2,6 millióra tehető, így ez a második legnépszerűbb árösszehasonlító oldal Magyarországon.

Az Árgépnél sok optimalizálási lehetőség nincs, viszont a regisztrációja nem bonyolult és csak 1x kell megcsinálni, ezután automatikusan fog működni.

Regisztráció az Árgép rendszerébe

Az Árgép tájékoztatóját webshop tulajdonosok részére ezen a linken tudod elolvasni és ha szimpatikusnak találtad, akkor pedig ide kattintva tudsz regisztrálni az Árgép partnerek közé.

A linken megadott űrlapot értelemszerűen töltsd ki, majd egy kis idő múlva (nekünk kb 1 nap kellett) kapni fogsz egy e-mailt a további teendőkről.

Emag

Az eddigiektől különbözve az Emag nem egy árösszehasonlító oldalként funkciónál elsősorban, hanem egy online piactérként, ahova webáruházak tulajdonosai tölthetik fel termékeiket.

 

Regisztráció az Emag rendszerébe

Az Emag rendszerébe ezen a linken vagy a weboldal láblécében található “Emag Marketplace” gombra kattintva lehetséges regisztrálni.

A regisztráció során miután megadtad a szükséges cégadataidat, ki kell választani az értékesíteni kívánt termékkategóriákat. A regisztráció roppant egyszerű, ugyanis az űrlapon megadott telefonszámon fel fog keresni az Emag egy kirendelt Marketplace segítője, aki minden kérdésedre választ ad és végigkísér a folyamaton.

A “1” bekarikázott részben válaszd ki a termékkategóriákat, majd töltsd le a “2” részben található példa terméklistát:

A terméklistába elég először 1 db terméket felvinned árral együtt, ezt a későbbiekben majd máshol tudod módosítani. 

A terméklistát vidd fel a “3”-as számmal jelölt bekarikázott részbe és kattints a “Következő lépés” gombra.

Következő lépésben add meg az Általános Szerződési Feltételeidben foglalt garanciális visszaküldési napok számát (14 vagy 30 nap), a rendelés leadási határidőt legjobb ügyfélélmény érdekében (Nálunk például a 12:00-ig leadott rendelések másnap már kézbesítésre kerülnek) valamint a szállítási költséget és az ingyenes szállítás összegének minimum rendelési összegét.

Ha ezzel mind megvagy, kattints a “Befejez” gombra és minden bizonnyal az e-mail postafiókodban már megérkezett egy e-mail a további teendőkről. 

Szükséges lesz elutalnod 5 forintot az Emag bankszámlaszámára, a bankkártyás fizetések engedélyezésének érekében. Ezt az összeget arról a számlaszámról utald, ahova majd az Emagról érkező bevételeidet várod.

Beed.hu

Beed.hu bemutatás

Hogyan hozd ki a maximumot az ár-összehasonlító oldalakból

+2?

+3?