Facebook hirdetés compliance útmutató

Az egyik legkellemetlenebb probléma, ami egy online vállalkozás számára történhet, ha elveszíti a Facebookon való hirdetés lehetőségét a fiók letiltása miatt. 

Lehet bármilyen jó terméked, mehetett hónapokon keresztül elképesztő megtérüléssel a hirdetésed, mindennek hirtelen vége szakadhat (legalább átmenetileg), ha nem őrzöd meg a fiókodat.

Ezért állítottuk össze a Facebook hirdetés compliance útmutatót, hogy csökkentsük a tiltás valószínűségét, és egyben itt gyűjtjük össze azokat a tapasztalatokat, amiket szereztünk azzal kapcsolatban, hogy milyen hibákat érdemes elkerülni, és mit lehet tenni, ha megtörtént a baj.

Ez az anyag segíteni fog eligazodni abban, hogy mit vár el tőled a Facebook, mint hirdetési platform, és sokkal jobb elképzelésed lesz arról, hogy mit szabad, és mit nem.

Sajnos ezek a tanácsok sem garantálják a fiókod épségét, mivel a szabályok, amelyeknek a megsértését el kellene kerülni nem nyilvánosak. Ráadásul sok esetben automatizált rendszerek döntenek a tiltásról – ilyenkor tudod használni a fellebbezéssel kapcsolatos információkat. 

ismert problémák listája, amELYEk miatt tilthatnak

A legtöbb esetben az alábbi okokból történhet a fiókod letiltása:

ELSŐ ALKALOMMAL FELADOTT HIRDETÉS: Az utóbbi időben sokszor tapasztaltuk, hogy a Facebook hajlamos letiltani az embereket akkor, amikor az első hirdetésüket indítják el. Ez a fajta tiltás egyszerűen feloldható fényképes igazolvány feltöltésével.

Mindenképp tisztában kell lenned azzal, hogy a Facebook sokkal könnyebben letilt egy friss fiókot, mivel gyanús viselkedéseket keresnek, ami arra utal, hogy nem ismered a szabályokat, és ezért a későbbiekben rossz minőségű hirdető lennél. 

Emiatt új fiók indításakor kiemelten fontos, hogy megfeleljenek a hirdetéseid a szabályoknak, még akkor is, ha emiatt gyengébb eredményeket hoznak.

Egyszerűen az “Ellenőrzés kérése” gombra kattintva töltsd fel a fényképes igazolványod ilyenkor, és (amennyiben frissen kezdtél el hirdetni) hamarosan automatikusan újra engedélyezik a fiókodat.

INAKTIVITÁS MIATTI TILTÁS: Amennyiben 60 napon keresztül nincs aktivitás a hirdetési fiókodban, akkor a Facebook le fogja tiltani a hirdetési fiókod, és újra kérvényezned kell az elérhetővé tételét.

Sok hirdető, aki több fiókot kezel, vagy nagyobb tételben költ a platformon sok hirdetési fiókkal rendelkezik. 2 dolgot lehet tenni az inaktivitás miatti tiltás elkerülésére:

Vagy el kell indítani egy havi pár száz forintos költéssel futó hirdetést, vagy kérvényezni kell a fiók deaktiválását, amit te bármikor fel tudsz oldani.

CUSTOMER FEEDBACK SCORE: Amennyiben valaki Facebook hirdetésen keresztül ad fel rendelést egy webshopban, akkor a Facebook később meg szokott jeleníteni neki egy értékelésre való felkérést. Ebben a vásárló visszajelzést ad a termék minőségéről és a szállításról.

Ha ezek a visszajelzések rosszak, akkor elkezd csökkenni a Customer Feedback Score-od (itt tudod ellenőrizni), ami egy 0-tól 5-ig tartó érték. 2-es érték alatt a hirdetéseid elérése korlátozva lesz, és drágábban jelennek meg, 1-es érték alatt pedig tiltásra kerül a fiókod.

Vélhetőleg ezzel soha nem lesz problémád, ha nagy késések nélkül teljesíted a rendeléseket, tájékoztatod a vásárlókat az esetleges csúszások indokáról, és persze, ha nem vacak terméket árulsz.

Ennek a visszajelzési rendszernek a célja a csalók és a gyenge minőségű webshopok Facebooktól való távoltartása, így nekik kell csak tartaniuk tőle.

HIRDETÉS TARTALMA: A hirdetéseid tartalmának (a termék maga, a hirdetés szövege és grafikai tartalma, valamint a landoló oldal) egy sor különböző szabálynak kell megfelelnie, amiket lejjebb részletesen tárgyalunk.

Mivel a hirdetés tartalma a leggyakoribb indoka a hirdetések letiltásának, ezért kiemelten foglalkozunk vele az anyagban.

FIÓKBIZTONSÁGGAL KAPCSOLATOS PROBLÉMÁK: A tiltásnál is kellemetlenebb, ha valaki feltöri a Facebook fiókodat, és elkezd illegális termékeket hirdetni a Te pénzedből – ami után még le is tiltják a hirdetési fiókodat.

Az ilyen problémák elkerülése végett a Facebook gyanús történések esetén, megelőző céllal letiltja a fiókodat, de néha nehézséget okoz visszaszerezni a hirdetési jogosultságot.

Az ilyen helyzetek megelőzésére a leginkább célszerű, ha néhány, egyszerűen elvégezhető webbiztonsággal kapcsolatos lépést megteszel, amelyeket az anyagban részletesen tárgyalunk.

ÉS MÉG RENGETEG MÁS: A fenti felsorolás természetesen nem teljes: alább látsz egy pár éve kiszivárgott listát a tiltás különböző indokaival. Ezekre nem térek ki bővebben, mivel a legtöbb hirdetőt nem érintik, de jó betekintést adnak abba, hogy mik azok, amik tiltást vonhatnak még maguk után:

A nehézség a Facebook esetében, hogy nem ismerjük a szabályokat, így a hirdetők nem tudják kijátszani azokat – természetesen ez sok esetben eredményez olyan igazságtalan helyzeteket, ahol rossz szándék nélkül is tiltást kaphatsz.

Egy hivatalos forrás érhető el, amit ezen a linken le tudsz tölteni (Facebook Policy Handbook). Ez a Facebook által kiadott dokumentum szintén sok hibalehetőséget lefed, bár a legtöbb példa csak a régóta ismert problémákra terjed ki (testrészek mutatása, előtte-utána képek, stb.).

HIRDETÉS TARTALOMBAN KERÜLENDŐ ELEMEK

Nagyon gyakori eset, hogy a hirdetési fiókod azért tiltják le, mert a hirdetés szövegezésében vagy témájában a szabályzattal ellentétes tartalom szerepel – és néha olyan dolgok is ilyennek minősülnek, amelyekre nem is gondolnál.

Nem törvényszerű, hogy az alábbiak elkövetése tiltást vonna maga után, de mindegyik okozhatja a hirdetési fiók tiltását, – még akkor is, ha sokan csinálják ezeket, és megússzák. Éppen ezért azt gondoljuk, hogy mindenképp érdemes tisztában lenni ezekkel a kockázatokkal:

Az egyik leggyakoribb hiba, ha valaki úgy hirdet, mint a hagyományos marketingben, ahol jellemzően sok felszólító módot használnak. Minden “kattints ide”, “nézd meg az oldalunkat” jellegű felszólítás problémásnak számít, és érdemes kerülni őket, különösen induláskor.

Természetesen nem arról van szó, hogy ha leírod, hogy “kattints ide”, akkor azonnal letiltanak, – de a Facebook szerint az ilyen jellegű kifejezések alkalmasak arra, hogy befolyásolják az embereket, és így nagyobb mennyiségben kattintanának, ezzel pedig lényegesen jobb minőségűnek tüntetné fel az algoritmus számára a hirdetésed.

Tehát lényegében ezt az algoritmus befolyásolására tett kísérletnek tekintik, amivel jogosulatlan előnyre tennél szert, így kiemelten figyelnek az erre.

Érdemes csakis úgy használni a felszólító módot, hogy egy hosszabb szöveg végére kerüljön – ha valaki végigolvas egy hosszabb szöveget, akkor az azt jelenti, hogy már kimutatta az érdeklődését a hirdetés felé, tehát nem a felszólítás miatt kattint.

Az emojik kifejezetten alkalmasak arra, hogy megragadják a figyelmet, hiszen kiemelkednek a hirdetés szövegéből, így jól tudnak működni.

A Facebook célja viszont a minőségi hirdetések megjelenítése, és az emojik túlzsúfolása miatt könnyen gyenge minőségűnek és megtévesztőnek minősítheti a hirdetésed.

Erre jó példa a visszajelzésekhez gyakran kapcsolt csillagok (⭐⭐⭐⭐⭐). Ezek nagyon megtörik a szöveget (könnyen lehet, hogy neked is görgetés közben ragadta meg a figyelmed), de van, hogy emiatt utasítanak el hirdetést, vagy tiltanak le fiókot.

Ha ilyet használsz, akkor mindenképp egy bővebb szöveg része legyen, hogy ne merülhessen fel az a probléma, hogy ezzel kelted fel az érdeklődők figyelmét.

Gyakori hiba a túl magas hirdetési büdzsékkel való kezdés.

Ha egy új kampányt túl nagy büdzsével indítasz el, vagy hirtelen emeled meg jelentősen a hirdetési költést, akkor ez – különösen friss fiók esetében – gyanús lehet a Facebook számára.

A Facebook az utóbbi időben bevezette, hogy az első időszakban csak nagyon minimális költést enged új hirdetési fiókok számára, hogy ne kezdjen el valaki nagy összegeket költeni olyan hirdetésekre, amik nem felelnek meg a hirdetési szabályzatnak.

Ettől függetlenül is körültekintőnek kell lennünk a napi költés emelésében – maximum 2 naponta 20%-kal növekedjen a hirdetési költésünk.

A személyes tulajdonságokra való utalás az egyik legnagyobb hiba, amit elkövethetsz. A Facebook nem akarja, hogy az emberek tudják, hogy milyen adatok alapján lehet célozni, és hogy ezeket az adatokat ők ismerik a felhasználóikról.

Így a hirdetésed szövegébe nem írhatod bele azt például, hogy “hamarosan megszületik a kisbabád? itt a tökéletes termék az első hónapokra!” (lehetséges olyan embereket célozni, akiknek várhatóan a következő hónapokban születik gyermeke, de a szövegben nem jelenhet meg, hogy te tudsz erről).

Mindig, amikor olyan kérdést írnál le, hogy “szeretnél veszíteni pár kilót?”, “meg akarod találni a Nagy Ő-t?”, stb. érdemes végiggondolnod, hogy a szöveged utal-e olyan dologra, ami a célközönség személyes tulajdonsága.

Az ilyen részeket mindenképp hagyd ki a szövegből, és keress egy olyan megfogalmazást, ami alapján az emberek azt gondolják, hogy a hirdetés megjelenése csak a véletlen műve (pl.: “el akarsz kezdeni befektetésekkel foglalkozni?” helyett írd azt, hogy “a legjobb mód gyarapítani a vagyonod, ha…”).

Fontos, hogy ne indíts el egyszerre sok új hirdetést, ha nem vagy biztos benne, hogy a szövegezést el fogják fogadni.

Sok hirdető tömegesen gyártja a hirdetéseket, vagy egy kampányba több tucat hirdetést is betesz, és egyszerre indítja el őket.

Ha valamelyik hirdetést nem fogadják el, és sok példányban indítottad el (10-12 hirdetéssorozatban ugyanazt a hirdetést), akkor nem egy hirdetést utasítanak vissza, hanem 10-12-t. 

Márpedig a sok visszautasított hirdetés alapot ad a hirdetési fiók letiltására.

Fontos tehát, hogy ha egyszerre sok hirdetést készítesz, akkor szépen folyamatosan indítsd el őket.

a fiókbiztonság megőrzése

Nem feltétlen kell megsértened a hirdetési szabályzatot ahhoz, hogy tiltsanak: a Facebook akkor is automatikusan letiltja a fiókodat, ha biztonsági szempontból gyanús tevékenységet észlel, és sajnos ilyenkor hosszú időbe telhet, amíg visszakapod a hirdetési lehetőségedet. 

Az alábbi lépéseket mindenképp érdemes megtenni ahhoz, hogy elkerüld a fiókod feltörését, vagy biztonsági okból történő tiltását:

A két faktoros autentikáció lényege, hogy ha új eszközről (mobilról, tabletről, számítógépről) lépsz be a Facebook fiókodba, vagy valami gyanúsnak tűnik a bejelentkezéssel kapcsolatban, akkor a Facebook kéri, hogy erősítsd meg a szándékodat egy másik eszközről is.

Ez rengeteget segít abban, hogy elkerülhesd a távolról érkező feltörési kísérleteket, hiszen ilyenkor értesítést kapsz a készülékedre, hogy valaki próbál belépni. A két faktoros autentikációt rendkívül könnyen be tudod állítani az alábbi kép alapján.

Célszerű beállítani, hogy az üzleti fiókhoz hozzáférő összes embernek muszáj legyen bekapcsolni ezt (3-as pont), hiszen nem csak a Te tevékenységeid miatt merülhet fel probléma a fiókban, hanem bármelyik hirdető esetében is:

Amennyiben van rá lehetőséged, célszerű egy családtagot, üzlettársat vagy vállalkozó ismerőst megadni tartalék adminisztrátorként az oldaladon, amennyiben ő is tisztában van az online biztonság alapjaival és megbízhatónak tartod őt.

Ezzel elkerülhető, hogy a személyes profilod letiltása esetén elveszítsd a hozzáférésed a teljes Vállalkozáskezelőhöz – ha megtörténik a személyes profilod tiltása, akkor már nem tudsz mást megadni adminisztrátorként, te pedig nem fogsz tudni bejelentkezni.

Ezt szintén a Vállalkozáskezelő – Biztonsági központ menüjében tudod megtenni.

Az egyik gyakori indok, amiért Facebook hirdetési fiókot letilthatnak, ha külföldre utazol, és onnan jelentkezel be a hirdetési felületre.

Mindenképp célszerű a külföldi tartózkodás alatt a fiókba való bejelentkezéskor VPN szolgáltatást használni (erre akkor is érdemes beruházni, ha gyakran használsz publikus WIFI hálózatot, mivel ez biztonságos adatkapcsolatot nyújt, megakadályozva a jelszavaid ellopását).

A VPN segítségével egyrészt kódolásra kerül az adatforgalmad, másrészt pedig úgy tüntetheted fel, mintha másik országban lennél (például Magyarországon) azáltal, hogy egy távoli, biztonságos szerveren keresztül csatlakozol az internetre.

Két lehetőség a sok közül, amivel nekem jó tapasztalataim vannak: az ExpressVPN, illetve a NordVPN.

Fontos, hogy a VPN szolgáltatásnak legyen Magyarországon szervere, hiszen így tudod külföldről is úgy feltüntetni, mintha Magyarországról jelentkeznél be a Facebookra (ez mindkét javasolt szolgáltatónál elérhető).

Az ExpressVPN-nek van egy 30 napig ingyenes verziója is, így ha csak eseti jelleggel használnád, célszerű azt kipróbálni.

Ha pedig biztos vagy benne, hogy hosszú távon használnál VPN-t, akkor a NordVPN a legjobb választás.

Szintén gyakori és banális hiba, ha azért tiltják le a hirdetési fiókod, mert nincs fedezet a bankkártyádon. Természetesen ilyen csak több próbálkozás után történhet, de tudnod kell róla, hogy ha nem rendezed a hirdetési számlát, akkor a Facebook letiltja a fiókodat.

Mindenképp célszerű olyan bankkártyát megadni, amit bank bocsátott ki (tehát nem Revolut, Skrill, vagy hasonló), mivel ezeket a Facebook kockázatosabbnak ítéli, és sok esetben nem is lehetséges hozzáadni a fiókhoz fizetési módként.

Bár van lehetőség PayPal-ről fizetni a hirdetésekért, de szintén nem célszerű ezt választani a fenti okból.

Tehát ideális esetben bank által kiadott, névre szóló, dombornyomott bankkártyát adsz meg fizetési lehetőségként, amin folyamatosan tartasz a hirdetési költségek fedezésére elegendő egyenleget.

Természetesen érthető, hogy miért akarják sokan ezt kerülni – az egyik legrosszabb dolog, ami történhet veled, ha feltörik a fiókodat, spam hirdetésekre költik a pénzed, ami miatt még ráadásul le is tiltják a fiókodat.

Pontosan emiatt fontosak a fenti, biztonsággal kapcsolatos lépések. A két faktoros belépés, a VPN és a biztonságos jelszavak használata nagyban megnehezíti egy fiók feltörését. A költési limit megadása viszont akkor jön jól, ha mégis megtörténik a baj – ugyanis így a költés megáll az általad megadott limitnél, a limit elérésekor a hirdetések automatikusan szünetelni kezdenek.

Az egyik egyszerű mód, hogy csökkentsük egy esetleges tiltás hatását (ami még akkor is bekövetkezhet sajnos, ha mindent rendben csinálsz) a következő:

A hirdetési fiók letiltása nem bír olyan nagy jelentőséggel, mert bármikor csinálhatsz újat, és hacsak nem követtél el nagy szabálysértést, akkor jellemzően hagyják, hogy hirdess új fiókkal (ha súlyosan megszegted a hirdetési szabályokat, akkor az is elképzelhető, hogy amikor elkezdesz újra hirdetni, akkor azonnal letiltják az új fiókot is).

A fiók letiltásában a legtöbb esetben a probléma, hogy elvesznek a Facebook Képpontban rögzített adatok, amelyek lehetővé teszik a hirdetések optimalizálását.

Ezt a problémát viszont el tudjuk kerülni a következő megoldással:

A lényeg, hogy 2 hirdetési fiókot készítünk, és az első hirdetési fiókban van létrehozva a Facebook Képpont, de csak egy minimális költéssel futó hirdetés van benne (mivel akkor is tilthatják a fiókodat, ha semmi aktivitás nincs benne).

Lehetőségünk van arra ugyanis, hogy a Facebook Képpontot megosszuk másik hirdetési fiókkal is.

A második hirdetési fiókban vannak a hirdetések, és ezek az első hirdetési fiók Képpontját használják. Így, ha esetleg történik egy tiltás, akkor az jellemzően a második hirdetési fiókot érinti, így a Képpont nem kerül tiltásra, létre tudunk hozni egy harmadik hirdetési fiókot, és azzal is meg tudjuk osztani a Képpontot.

Jelen pillanatban összesen 2 Facebook Vállalkozáskezelő tartozhat egy Facebook profilhoz – célszerű mindenképp létrehozni még egyet, és ha 2 oldalad van, akkor a második Vállalkozáskezelőt használni hozzá.

Mindez nem szükséges, de mégis célszerű lépés, mert így 2 Vállalkozáskezelőd lesz használatban, és az egyik tiltása esetén “át tudsz költözni” a másikba, ahelyett hogy a probléma megtörténte után kellene gyorsan megoldást találni.

A régebbi, hosszabb ideje használt Vállalkozáskezelőknek és hirdetési fiókoknak mindig több hitelessége van a Facebook szemében, ezért célszerű úgy berendezkedni, hogy minél gyorsabban újra hirdethess, ha megtörtént a baj.

Sok Chrome és Firefox kiegészítő kéri, hogy engedélyezd, hogy lássa a böngésződ tartalmát, mivel ez szükséges a működésükhöz.

Tisztában kell lennünk azzal, hogy sajnos ennek is van biztonsági kockázata, hiszen fel is törhetik ezeket a kiegészítőket adatlopási céllal, másrészt létezhetnek eleve adatlopási céllal, kifejezetten online marketingesek számára  tervezett kiegészítők. 

Természetesen számtalan egyéb “phishing” megoldás is létezik a bejelentkezési adatok ellopására, de ez a legtöbb esetben ismeretlen még a felhasználók számára.

Sok esetben kaphatsz e-mailt vagy privát üzenetet, amiben a Facebook bejelentkezési felületéhez hasonló űrlapban kell megadni az adataid – természetesen ezektől is óvakodni kell.

Az utóbbi időben a Facebook egyre inkább komolyan veszi a felhasználási feltételek arra vonatkozó részét, hogy nem rendelkezhetsz két személyes profillal. 

Emiatt több esetben hallottam róla, hogy valakinek a profilját letiltották, amikor egy “tartalék” profilt készítettek, még akkor is, ha semmilyen más módon nem vétettek a felhasználási feltételek ellen.

fellebbezés megírása tiltás esetén

Ha megtörtént a probléma, akkor az első dolog, amit érdemes megpróbálni, az a fellebbezés írása.

Ha a személyes profilod tiltása miatt nem éred el a hirdetési fiókot, akkor ezt az űrlapot kell kitölteni, hogy kérhesd a helyreállítását (ha a hirdetési fiókot tiltják, akkor leállításra kerülnek a hirdetéseid, személyes profil tiltása esetén viszont ez nem történik meg, tehát futnak tovább, de nem férsz hozzájuk).

Sokan azonnal átköltöztetik a teljes tevékenységüket egy másik fiókba, és azzal futtatnak hirdetéseket ugyanarra a domainre, amivel kapcsolatban a tiltás érkezett, de ezzel csak valószínűbbé teszed, hogy az új fiókot is tiltani fogják.

Tehát mindenképp érdemes először a fiók visszaszerzésére koncentrálni, és fellebbezést beküldeni, amit ezen a linken tudsz megtenni.

Amennyiben nem jársz elsőre sikerrel, ne add fel. Többször is neki kell futni, mert bár azt mondják, hogy végleges döntést hoztak, a valóságban egy másik ügyintéző gyakran felülbírálja a korábbiakat (csak akkor küldj be új fellebbezést, ha az előző már lezárásra került).

A tapasztalatok megoszlanak, hogy mi működik a legjobban, de a következő lehetőségeket mindenképp érdemes megpróbálni:

– töredelmesen bevallani, hogy hibáztál, és bocsánatot kérni, valamint biztosítani az ügyintézőt, hogy átnézted szabályzatot, és soha többé nem fog ilyen történni, valamint, hogy rendkívül értékeled a közbenjárását

– ragaszkodni hozzá, hogy valamilyen tévedés történt, ismered a szabályokat, és mindig betartod őket, és úgy gondolod, hogy az algoritmus tévedése miatt kerültél tiltásra

– szintén működő érv tud lenni, hogy a Facebook hirdetések nélkülözhetetlen szerepet játszanak a vállalkozásodban, és nélkülük kilátástalan helyzetbe tudsz kerülni, így egy kisvállalkozást lehetetlenítenek el, ha nem hiszik el, hogy tényleg mindent a szabályok szerint szándékozol csinálni

újraindulás nulláról, ha minden kötél szakad

Ha több próbálkozás után sem kaptad vissza a hirdetési lehetőséged (ez jellemzően a Vállalkozáskezelő vagy személyes profil tiltása után történik), akkor ideje teljesen újrakezdeni.

Ha készítettél korábban másik Facebook fiókot, akkor használd azt, mivel a Facebook sokkal több bizalmat ad a régi profiloknak és fiókoknak. Ha nincs ilyen, akkor célszerű megkérdezni családtagokat és ismerősöket, hogy nekik esetleg van-e olyan profiluk, amit használhatnál.

Ha a Vállalkozáskezelődet tiltották le, akkor esetleg “megveheted” egy megbízható ismerős egyik lehetőségét, hiszen minden személyes profilhoz két Vállalkozáskezelő tartozhat. Mindezek a lehetőségek viszont folyamatos kényelmetlenségekkel járhatnak, ezért leginkább célszerű családtagot megkérni erre.

Új Vállalkozáskezelő indításakor mindenképp célszerű egy új bankkártyát igényelni, hogy ne lehessen összekötni a korábbi fiókkal a fizetési mód alapján, mivel ilyen esetben azt is tilthatják.

Ha egyszer letiltották a Vállalkozáskezelődet vagy a személyes profilodat, akkor sajnos megvan a veszélye, hogy ismételt próbálkozáskor az új fiókot is letiltják, ezért szükséges megtenni ezeket a lépéseket, hogy nehezen lehessen összekötni a tevékenységeket.

Ha megvan a Vállalkozáskezelő legalább egy hétig még ne indíts hirdetéseket. A lényeg, hogy semmiképp se kezdj kapkodva újra a hirdetésbe, hanem csak szép fokozatosan.

Új személyes profil esetén célszerű minimum 50 ismerőst hozzáadni a profilhoz, és valóban egy “élő” profilként használni (bejelentkezni helyekre, posztokat írni, oldalakat bekövetni, stb.). Amennyiben ezekkel megvagy, és a Facebook szemében egy normális felhasználónak tűnsz, elkezdhetsz lassan hirdetésekkel foglalkozni, rendkívül óvatos hirdetésszövegekkel és minimális költéssel.

Ilyenkor, ha van rá lehetőséged, akkor a legjobb, ha új Facebook oldalt készítesz, új Facebook Képpontot adsz hozzá, és teljesen új domainre mennek a hirdetéseid.